Meteen naar de inhoud

In de keuken van het reclamebureau.

Duidelijk

De ontwerpen moeten stralen door eenvoud. Het werkt het beste als mensen in een oogopslag zien en begrijpen wat je wil zeggen. Daarvoor moeten we alle poespas overboord gooien.

Anders

Het moet anders zijn dan andere. Dat is de leidraad. Jouw product/idee/dienst(en) moeten uiteindelijk verkocht gaan worden. Daarom nemen we de klant als uitgangspunt, want je verkoopt nu eenmaal niets aan jezelf.

Herkenbaar

Je moet herkenbaar zijn tot in de kleinste details, want het zijn juist de details die het chique en professioneel maken. Simpel is dan het toverwoord. 

Opvallend

De spannendste van de vier. opvallen lukt het beste wanneer je buiten bestaande lijntjes gaat. Kortom er wordt met dit ingrediënt wat lef toegevoegd. Dat klinkt wat eng, maar je wordt erbij geholpen.

Hét recept voor
iets nieuws.

Elke nieuwe opdracht binnen KLOPPR wordt uitgevoerd aan de hand van het basisrecept: duidelijk anders, herkenbaar opvallend. Wat die ingredienten inhouden lees je hiernaast. KLOPPR mengt het samen en zorgt er letterlijk en figuurlijk voor dat het een (visueel) geheel wordt.

Samen timmeren
aan jouw weg.

KLOPPR ontwikkeld content die de ontvanger aanzet tot iets, laat nadenken en/of vermaakt. Het doel is met zo min mogelijk middelen het maximale bereiken. Alles wat niet nodig is hoeft niet te worden benoemd. Dat is ballast voor de ontvanger.
Klopt toch?

Werken aan merken

Wat vele vergeten is dat vanaf de dag dat je de onderneming start je bent begonnen aan het bouwen van je eigen merk. Ja! Ook ZZP-ers. Het belangrijk om daar aandacht aan te besteden. Terwijl je dat leest denk je misschien nu van ja leuk en aardig, maar dat kost me A: tijd en B: geld.

Daar heb je gelijk in, maar die gedachten gaat je natuurlijk niet verder helpen. Een merk klinkt misschien groot en duur, maar het is verre van. Wanneer je de onderneming beschouwd als een eigen merk ga je het zo ook uitdragen. Dat is wat de klant ziet en hem vertrouwen geeft in de keuze om voor jou te gaan kiezen.

Laten we de omheining plaatsen en samen beginnen met het werken aan jóuw merk. Dat kan van flyers tot videos en van je bedrijfslogo tot de socialmedia. Daarnaast helpt KLOPPR bij het bedenken en realiseren van online/offline campagnes, copywriting en begeleiding bij presentaties.

Waarom KLOPPR?

Bij het opentrekken van de keukenla was hij er. In die keukenla viel mijn oog op de klopper en ik dacht meteen dat is ‘m! Wie of wat heeft namelijk als functie alles tot een geheel maken? Juist ja, de klopper. Het gereedschap dat alle losse stukken met elkaar verbind tot een geheel. Dat is precies de kern van het bedrijf. Klop(pende) PR maken oftewel: KLOP + PR = KLOPPR. 

Het merk:
KLOPPR.

In de zoektocht naar de juiste naam stonden twee dingen centraal: het moest een bestaand woord zijn dat kort en krachtig de lading dekt.

Ook handig dit

Vragen?
vraag@kloppr.nl

Locatie
Heierhof 19, 5991 NJ Baarlo (LB)

Inschrijving KvK
81809522

Follow on the socials!
@kloppr

Algemene voorwaarden
Lees ze hier

In de keuken
van het reclamebureau.

Daar ben je dan, in de keuken van het reclamebureau. Je vindt hier de info over het merk, het werk en het recept van KLOPPR. 

Je kunt kiezen door te klikken. 

Je kunt ook kiezen voor de full option. Dat houdt in vanaf hier te beginnen met lezen en vervolgens langs alles naar beneden te scrollen.

Hét recept voor
iets nieuws.

Elke nieuwe opdracht binnen KLOPPR wordt uitgevoerd aan de hand van het basisrecept: duidelijk anders, herkenbaar opvallend. KLOPPR mengt het samen en zorgt er letterlijk en figuurlijk voor dat het voor jou een (visueel) geheel wordt.

Duidelijk

De ontwerpen moeten stralen door eenvoud. Het werkt het beste als mensen in een oogopslag zien en begrijpen wat je wil zeggen. Daarvoor moeten we alle poespas overboord gooien.

Anders

Het moet anders zijn dan andere. Dat is de leidraad. Jouw product/idee/dienst(en) moeten uiteindelijk verkocht gaan worden. Daarom nemen we de klant als uitgangspunt, want je verkoopt nu eenmaal niets aan jezelf.

Herkenbaar

Je moet herkenbaar zijn tot in de kleinste details, want het zijn juist de details die het chique en professioneel maken. Simpel is dan het toverwoord. 

Opvallend

De spannendste van de vier. opvallen lukt het beste wanneer je buiten bestaande lijntjes gaat. Kortom er wordt met dit ingrediënt wat lef toegevoegd. Dat klinkt wat eng, maar je wordt erbij geholpen.

Samen timmeren
aan jouw weg.

KLOPPR ontwikkeld content die de ontvanger aanzet tot iets, laat nadenken en/of vermaakt. Het doel is met zo min mogelijk middelen het maximale bereiken. Alles wat niet nodig is hoeft niet te worden benoemd. Dat is ballast voor de ontvanger. Klopt toch?

Werken aan merken

Wat vele vergeten is dat vanaf de dag dat je de onderneming start je bent begonnen aan het bouwen van je eigen merk. Ja! Ook ZZP-ers. Het belangrijk om daar aandacht aan te besteden. Terwijl je dat leest denk je misschien nu van ja leuk en aardig, maar dat kost me A: tijd en B: geld.

Daar heb je gelijk in, maar die gedachten gaat je natuurlijk niet verder helpen. Een merk klinkt misschien groot en duur, maar het is verre van. Wanneer je de onderneming beschouwd als een eigen merk ga je het zo ook uitdragen. Dat is wat de klant ziet en hem vertrouwen geeft in de keuze om voor jou te gaan kiezen.

Laten we de omheining plaatsen en samen beginnen met het werken aan jóuw merk!
Die ondersteuning kan van flyers tot videos en van je bedrijfslogo tot de socialmedia. Daarnaast helpt KLOPPR bij het bedenken en realiseren van online/offline campagnes, copywriting en begeleiding/opzetten van shows en presentaties.

Het merk: 
Kloppr.

In de zoektocht naar de juiste naam stonden twee dingen centraal: het moest een bestaand woord zijn dat kort én krachtig de lading dekt. Bij het opentrekken van de keukenla was hij er.

Waarom KLOPPR?

In die keukenla viel mijn oog op de klopper en ik dacht meteen dat is ‘m! Wie of wat heeft als functie alles tot een geheel maken? Juist ja, de klopper. Het gereedschap dat alle losse stukjes met elkaar verbindt en tot een geheel maakt. Dat is precies de kern van het bedrijf. Klop(pende) PR maken oftewel:
KLOP + PR = KLOPPR.

Ook handig dit

Vragen?
vraag@kloppr.nl

Locatie
Heierhof 19, 5991 NJ Baarlo (LB)

Inschrijving KvK
81809522

Follow on the socials!
@kloppr

Algemene voorwaarden
Lees ze hier

Contact.

Bellen?

06-48377447

Mailen?

#werkaanjemerk

contact.