In de keuken van het reclamebureau.

Hét recept voor
iets nieuws.

Elke nieuwe opdracht voor KLOPPR is een mooie uitdaging. Elke opdracht wordt uitgevoerd aan de hand van het recept: duidelijk anders, herkenbaar opvallend. Wat die ingredienten inhouden lees je hiernaast. KLOPPR mengt het samen en zorgt er letterlijk en figuurlijk voor dat het een (visueel) geheel wordt.

De ingrediënten.

Duidelijk.

De ontwerpen moeten stralen door eenvoud. Het werkt het beste als mensen in een oogopslag zien en begrijpen wat je wil zeggen. Daarvoor moeten we alle poespas overboord gooien.

Anders.

Het moet anders zijn dan andere. Dat is de leidraad. Jouw product/idee/dienst(en) moeten uiteindelijk verkocht gaan worden. Daarom nemen we de klant als uitgangspunt, want je verkoopt nu eenmaal niets aan jezelf.

Herkenbaar.

Je moet herkenbaar zijn tot in de kleinste details, want het zijn juist de details die het chique en professioneel maken. Simpel is dan het toverwoord. 

Opvallend.

De spannendste van de vier. opvallen lukt het beste wanneer je buiten bestaande lijntjes gaat. Kortom er wordt met dit ingrediënt wat lef toegevoegd. Dat klinkt wat eng, maar je wordt erbij geholpen.

Luc met een C.

In de keuken
van het reclamebureau.

Het Merk.

In de zoektocht naar de juiste naam stonden twee dingen centraal: het moest een bestaand woord zijn dat kort en krachtig de lading dekt. Bij het opentrekken van de keukenla was hij er.

Mijn oog viel op dat moment op de klopper en ik dacht meteen dat is ‘m! Wie of wat heeft als functie alles tot een geheel maken? Juist ja, de klopper. Alle losse stukjes met elkaar verbinden en tot een kloppend geheel maken. Dat vertegenwoordigd precies dat wat ik ook doe. Kloppende PR maken: KLOPPR.

Het Werk.

Van flyers tot videos en van je bedrijfslogo tot de socialmedia. Daarnaast helpt KLOPPR bij het bedenken en realiseren van online/offline campagnes, copywriting en begeleiding bij presentaties.

KLOPPR ontwikkeld content die de ontvanger aanzet tot iets, laat nadenken en/of vermaakt. Het doel is met zo min mogelijk middelen het maximale bereiken. Alles wat niet nodig is hoeft niet te worden benoemd. Dat is ballast voor de ontvanger. Klopt toch?

Alle gegevens.

Vragen?
vraag@kloppr.nl

Locatie
Heierhof 19, 5991 NJ Baarlo (LB)

Inschrijving KvK
81809522

Follow on the socials!
@kloppr

Algemene voorwaarden
Lees ze hier

Het reclamebureau.
Heierhof 19 
5991 NJ Baarlo (LB)
Nederland

Contact.
Bellen?
0648377447

Mailen?
lucas@kloppr.nl

Producten.
The Social KLOPPR
The New Brand
Start-UP
Opvaller
KLOPPR Media

Socials.
@kloppr

Luc met een C.
lucessers.nl

Daar ben je dan, in de keuken van het reclamebureau. Lees hier alles over het merk KLOPPR, de ingrediënten en verder vindt je ook alle (contact)gegevens.

Hét recept voor
iets nieuws.

Elke nieuwe opdracht voor KLOPPR is een mooie uitdaging. Elke opdracht wordt dus uitgevoerd aan de hand van het recept: duidelijk anders, herkenbaar opvallend. Wat die ingrediënten inhouden lees je hier beneden. KLOPPR mengt het samen en zorgt er letterlijk en figuurlijk voor dat het een (visueel) geheel wordt.

de ingrediënten

Duidelijk.

De ontwerpen moeten stralen door eenvoud. Het werkt het beste als mensen in een oogopslag zien en begrijpen wat je wil zeggen. Daarvoor moeten we alle poespas overboord gooien.

Anders.

Het moet anders zijn dan andere. Dat is de leidraad. Jouw product/idee/dienst(en) moeten uiteindelijk verkocht gaan worden. Daarom nemen we de klant als uitgangspunt, want je verkoopt nu eenmaal niets aan jezelf.

Herkenbaar.

Je moet herkenbaar zijn tot in de kleinste details, want het zijn juist de details die het chique en professioneel maken. Simpel is dan het toverwoord. 

Opvallend.

De spannendste van de vier. opvallen lukt het beste wanneer je buiten bestaande lijntjes gaat. Kortom er wordt met dit ingrediënt wat lef toegevoegd. Dat klinkt wat eng, maar je wordt erbij geholpen.

Luc met een C.

Het Merk.

In de zoektocht naar de juiste naam stonden twee dingen centraal: het moest een bestaand woord zijn dat kort en krachtig de lading dekt. Bij het opentrekken van de keukenla was hij er.

Mijn oog viel op dat moment op de klopper en ik dacht meteen dat is ‘m! Wie of wat heeft als functie alles tot een geheel maken? Juist ja, de klopper. Alle losse stukjes met elkaar verbinden en tot een kloppend geheel maken. Dat vertegenwoordigd precies dat wat ik ook doe. Kloppende PR maken: KLOPPR.

Het WERK.

Van flyers tot videos en van je bedrijfslogo tot de socialmedia. Daarnaast helpt KLOPPR bij het bedenken en realiseren van online/offline campagnes, copywriting en begeleiding bij presentaties.

KLOPPR ontwikkeld content die de ontvanger aanzet tot iets, laat nadenken en/of vermaakt. Het doel is met zo min mogelijk middelen het maximale bereiken. Alles wat niet nodig is hoeft niet te worden benoemd. Dat is ballast voor de ontvanger. Klopt toch? 

Alle gegevens.

Vragen?
vraag@kloppr.nl

Locatie
Heierhof 19, 5991 NJ Baarlo (LB)

Inschrijving KvK
81809522

Follow on the socials!
@kloppr

Algemene voorwaarden
Lees ze hier

Bellen?

06-48377447

Mailen?

#werkaanjemerk