Opvaller! 

KLOPPR PRODUCT.

Laat je boodschap spreken!

Opvallen is wat elke ondernemer wil, maar dan wel niet té. Juist dat laatste komt nog te vaak voor in de praktijk. Je beperkt jezelf in de extra mogelijkheden. Stap over de lijn om iets anders dan de rest te creëren. Dat kan eng zijn, maar je moet een OPVALLER! het werk laten doen. Durf je mee buiten de lijntjes te stappen?

In vier stappen opvallen.

brainstorm.
We starten altijd aan de hand van een brainstorm. We gaan bij elkaar zitten, nemen een leeg vel papier en schrijven daarop de ideeën die passen binnen jouw bedrijf.

presentatie.
De informatie uit de brainstorm wordt verwerkt twee concepten die vervolgens aan je gepresenteerd worden.

aanpassing.
Als je de definitieve keuze hebt gemaakt kan er nog een kleine aanpassing worden gedaan. Er is altijd één aanpassing inbegrepen. Natuurlijk is het de uitdaging dat deze stap niet nodig is.

bestanden.
Afhankelijk van het gekozen pakket ontvang je de bijbehorende (druk)bestanden.

Op welke manier wil jij gaan opvallen?

Flyers, sticker, banners of video. Opvallen is maatwerk. Prijzen zijn daarom voor iedereen verschillend. Er zijn veel factoren die de prijs bepalen. Zoals bijvoorbeeld tekst en foto’s. Zijn deze er al of laat je dit door KLOPPR verzorgen? Neem vrijblijvend contact op om te kijken wat een Opvaller! voor jou zou kosten.

Flyer.

Kies je voor A5 net als de rest of ben je meer van het vierkant. Al eens gedacht aan rond of een afwijkende maat? Je ziet het de mogelijkheden zijn er volop.

Gratis post

Als je een flyer gaat laten maken betekend dat vaak dat je iets wil vertellen. Je hebt iets nieuws of gaat vernieuwen. Dit moet een zo groot mogelijk publiek bereiken en je socials horen daar ook bij. Daarom ontvang je een gratis opgemaakte post van je nieuwe flyer. Die kun je meteen inzetten!

Stickers.

Voor de belettering van een aanhangwagen. Plakken van logo’s, enz. Stickers zijn een prima idee om te gaan opvallen.

Video.

Laat jouw product stralen of laat achter de schermen zien. Een korte bedrijfs- of productvideo. Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden.

Social video

Een video speciaal gemaakt voor je sociale media. De tijdlijnen van je sociale kanalen hebben niet veel ruimte voor een lange videoproductie. Een social video duurt maximaal 30 seconden. De tijdlijn is op snelheid ingericht en daar kun je met een social video mee inspelen. Deze is korter dan de video die je op je website plaatst.

Web video

De website van je bedrijf geeft meer ruimte voor video. In tegenstelling tot de socialvideo kan deze wel wat langer zijn. De bezoeker is namelijk gericht naar jouw informatie opzoek wanneer hij/zij de website bezoekt.

Brand video

Jouw merk vangen in een brand video. Maak de boodschap van het merk zichtbaar in videobeelden. Deze kun je ook inzetten voor commerciële doeleinde of reclamespot.

Banner.

Grote zeilen met reclame of een handige rol up banner. Je gaat pas echt opvallen met grote reclame.

Roll-up banner

Een veel gebruikte manier om je zichtbaar te maken. Het is een handige cassette waarin de banner oprolt. Je kunt hem makkelijk in en uitklappen daardoor is hij makkelijk mee te nemen.

Spandoek

Je gaat pas echt opvallen met een groot spandoek. Elk formaat hierin is mogelijk.

PUSH THE BUTTON!

Laat je boodschap knallen met één druk op de knop.

Het reclamebureau.
Heierhof 19 
5991 NJ Baarlo (LB)
Nederland

Contact.
T. 0648377447
E. lucas@kloppr.nl

Socials.
@kloppr

Op 
valler!

KLOPPR PRODUCT.

Laat jouw boodschap
spreken.

Opvallen is wat elke ondernemer wil, maar dan wel niet té. Juist dat laatste remt je vaak. Je moet over de lijn stappen om iets anders dan de rest te creëren. Dat kan eng zijn, maar je moet juist een OPVALLER! het werk laten doen.

Durf je mee buiten de lijntjes te stappen? Want juist daar vinden we iets dat nog niet zo vaak is toegepast. 

In vier stappen
naar een opvaller.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

brainstorm.
We starten altijd aan de hand van een brainstorm. We gaan bij elkaar zitten, nemen een leeg vel papier en schrijven daarop de ideeën die passen binnen jouw bedrijf.

presentatie.
Wanneer we de brainstorm hebben gehad wordt deze omgezet in twee concepten die aan je gepresenteerd worden. Je hoeft niet meteen te beslissen. Mag wel, maar soms wil je het even op je laten inwerken.

aanpassing.
Als je de definitieve keuze hebt gemaakt kan er nog een kleine aanpassing worden gedaan. Er is altijd één aanpassing inbegrepen. Natuurlijk is het de uitdaging dat deze stap niet nodig is.

bestanden.
Afhankelijk van het gekozen pakket ontvang je de bijbehorende (druk)bestanden.

Op welke manier wil jij gaan opvallen?

Flyers, stickers, banners of video. Opvallen is maatwerk. Prijzen zijn daarom voor iedereen verschillend. Er zijn veel factoren die de prijs bepalen. Zoals bijvoorbeeld tekst en foto’s. Zijn deze er al of laat je dit door KLOPPR verzorgen? Neem vrijblijvend contact op om te kijken wat een OPVALLER! voor jou zou kosten.

Flyer.

Kies je voor A5 net als de rest of ben je meer van het vierkant. Al eens gedacht aan rond of een afwijkende maat? Je ziet het de mogelijkheden zijn er volop.

Gratis post

Als je een flyer gaat laten maken betekend dat vaak dat je iets wil vertellen. Je hebt iets nieuws of gaat vernieuwen. Dit moet een zo groot mogelijk publiek bereiken en je socials horen daar ook bij. Daarom ontvang je een gratis opgemaakt post van je nieuwe flyer. Die kun je meteen inzetten!

Banner.

Grote zeilen met reclame of een handige rol up banner. Je gaat pas echt opvallen met grote reclame.

Roll-up banner

Een veel gebruikte manier om je zichtbaar te maken. Het is een handige cassette waarin de banner oprolt. Je kunt hem makkelijk in en uitklappen daardoor is hij makkelijk mee te nemen.

Spandoek

Je gaat pas echt opvallen met een groot spandoek. Elk formaat hierin is mogelijk.

Sticker.

Voor de belettering van een aanhangwagen. Plakken van logo’s, enz. Stickers zijn een prima idee om te gaan opvallen.

Video.

Laat jouw product stralen of laat achter de schermen zien. Een korte bedrijfs- of productvideo. Een beeld zegt meer dan 1.000 woorden. 

Social video

Een video speciaal gemaakt voor je sociale media. De tijdlijnen van je sociale kanalen hebben niet veel ruimte voor een lange videoproductie. Een social video duurt maximaal 30 seconden. De tijdlijn is op snelheid ingericht en daar kun je met een social video mee inspelen. Deze is korter dan de video die je op je website plaatst.

Web video

De website van je bedrijf geeft meer ruimte voor video. In tegenstelling tot de socialvideo kan deze wel wat langer zijn. De bezoeker is namelijk gericht naar jouw informatie opzoek wanneer hij/zij de website bezoekt.

Brand video

Jouw merk vangen in een brand video. Maak de boodschap van het merk zichtbaar in videobeelden. Deze kun je ook inzetten voor commerciële doeleinde of reclamespot.

PUSH THE 
BUTTON!

Laat je boodschap knallen met één druk
op de knop.

Bellen?
06-48377447

Socials.
@kloppr