Meteen naar de inhoud

Cross the line

De missie van Kloppr: helpen met opvallen tussen de massa.

De missie van Kloppr

De missie van Kloppr is om ondernemers te helpen op te vallen tussen de massa door middel van creatieve ideeën en verrassende concepten. Waarom binnen de lijntjes blijven kleuren als je ook geweldige nieuwe kleuren kunt ontdekken? Dus laten we de boel eens gaan opschudden en let’s do cross the line!

Werk aan je merk

Stel je voor: je bent een bloemist die de meest fantastische boeketten maakt, maar niemand weet dat jij de bloemen-koning(in) bent! Voor je klanten ben je gewoon een gewone bloemist. Moet je nu in paniek raken? Nee, geen paniek, het opbouwen van je merk is de oplossing. Laten we dat eens bekijken aan de hand van een fictie voorbeeld.

voor

Ingrid Verhallen, een bloemist die net voor zichzelf is begonnen. Hoewel Ingrid fantastische boeketten maakt, klinkt Verhallen Bloemen en Boeketten toch een beetje saai en gewoontjes.

Maar wat als we het anders aanpakken? Wat als we de naam veranderen in iets unieks en pakkends, zoals…

na

Bloeming! zorgt voor een explosie van geuren en kleuren door schitterende boeketten die je dag opfleuren. Dat is waar het nieuwe merk voor staat. We verpakken die missie in een simpele en alleszeggende slogan: 

Bloeming! Geuren, kleuren & opfleuren. 

Onderscheiding zorgt voor omzetstijging 

Door het bedrijf op deze manier te re-branden, zetten we de eerste stap naar een interessant en onweerstaanbaar merk. De naam is niet zomaar uit de lucht gegrepen, want Bloeming! is een samenvoeging van Ingrids naam en het woord booming. Het woord dat de boeketten van Ingrid eigenlijk als beste omschrijft. Wedden dat de klanten veel nieuwsgieriger zijn naar Bloeming! dan naar Verhallen Bloemen en Boeketten.

Laat de gedachten los dat alleen bedrijven met diepe zakken een merk kunnen bouwen. Zodra je begint met je bedrijf, ben je eigenlijk al begonnen met het bouwen van je merk. Het is daarom belangrijk om hierin vanaf het begin te investeren en het goed aan te pakken.

Hulp nodig bij het maken van je merk?
Klop aan!

Wat als je al een tijdje bezig bent en eigenlijk nog steeds niet de aandacht krijgt die je verdient? Dan is er werk aan de winkel en Kloppr kan je daarbij helpen. We zetten jouw klant centraal en ontwikkelen een onderscheidend totaalconcept om jouw merk in de schijnwerpers te zetten. Het recept dat we hiervoor gebruiken is simpel: duidelijk anders, herkenbaar opvallend! Meer weten over dat recept, klik dan hier.

Kloppr Producten

Campagne

Een reclamecampagne die de boodschap het werk laat doen.

Meer info>

Content Compagnon

Maak Kloppr je online content assistent.

Meer info >

Blauwdruk©

Tijd voor een heel nieuw jasje?

Meer info >

Start-UP

Een opstartservice, met speciale tarieven, voor startende ondernemers.

Meer info >

Cross the line

De missie van Kloppr: helpen met
opvallen tussen de massa.

De missie van Kloppr

De missie van Kloppr is om ondernemers te helpen op te vallen tussen de massa door middel van creatieve ideeën en verrassende concepten. Waarom binnen de lijntjes blijven kleuren als je ook geweldige nieuwe kleuren kunt ontdekken? Dus laten we de boel eens gaan opschudden en let’s do cross the line!

Werk aan je merk

Stel je voor: je bent een bloemist die de meest fantastische boeketten maakt, maar niemand weet dat jij de bloemen-koningin bent! Voor je klanten ben je gewoon een gewone bloemist. Moet je nu in paniek raken? Nee, geen paniek, het opbouwen van je merk is de oplossing. Laten we dat eens bekijken aan de hand van een fictie voorbeeld. 

Ingrid Verhallen, een bloemist die net voor zichzelf is begonnen. Hoewel Ingrid fantastische boeketten maakt, klinkt Verhallen Bloemen en Boeketten toch een beetje saai en gewoontjes. Wat als we het anders aanpakken? Wat als we de naam veranderen in iets unieks en pakkends, zoals:

Bloeming! zorgt voor een explosie van geuren en kleuren door schitterende boeketten die je dag opfleuren. Dat is waar het nieuwe merk voor staat. We verpakken die missie in een simpele en alleszeggende slogan: Bloeming! Geuren, kleuren & opfleuren. 

Onderscheiding zorgt
voor omzetstijging 

Door het bedrijf op deze manier te re-branden, zetten we de eerste stap naar een interessant en onweerstaanbaar merk. De naam is niet zomaar uit de lucht gegrepen, want Bloeming! is een samenvoeging van Ingrids naam en het woord booming. Het woord dat de boeketten van Ingrid eigenlijk als beste omschrijft. Wedden dat de klanten veel nieuwsgieriger zijn naar Bloeming! dan naar Verhallen Bloemen en Boeketten.

Laat de gedachten los dat alleen bedrijven met diepe zakken een merk kunnen bouwen. Zodra je begint met je bedrijf, ben je eigenlijk al begonnen met het bouwen van je merk. Het is daarom belangrijk om hierin vanaf het begin te investeren en het goed aan te pakken.

Hulp nodig bij het
maken van je merk?
Klop aan!

Wat als je al een tijdje bezig bent en eigenlijk nog steeds niet de aandacht krijgt die je verdient? Dan is er werk aan de winkel en Kloppr kan je daarbij helpen. We zetten jouw klant centraal en ontwikkelen een onderscheidend totaalconcept om jouw merk in de schijnwerpers te zetten. Het recept dat we hiervoor gebruiken is simpel: duidelijk anders, herkenbaar opvallend! Meer weten over dat recept, klik dan hier.

Kloppr Producten