Meteen naar de inhoud

Het basisrecept

Een exclusief kijkje in de keuken van het reclamebureau.

Je bevindt je nu in de keuken van het reclamebureau. Het is een plek waar je normaal gesproken niet snel zou komen, zeker niet als je naar een sterrenrestaurant zou gaan. Maar hier is dat anders. Hier krijg je een exclusief kijkje in het basisrecept van Kloppr. Dat recept ziet er als volgt uit:

Duidelijk

Laten we eens kijken naar de eerste ingrediënt van ons recept: duidelijk. Als je wilt dat mensen begrijpen wat je probeert te zeggen, dan moet je ontwerp eenvoudig en to the point zijn. Dat betekent geen poespas, alleen pure en simpele communicatie.

Anders

Het tweede ingrediënt is ‘anders’. Want laten we eerlijk zijn, als je er hetzelfde uitziet als alle anderen, waarom zouden mensen dan voor jou kiezen? Kloppr maakt van ‘anders zijn’ de norm. Dat betekent niet dat we zomaar iets geks doen, maar onszelf steeds weer de vraag stellen: hoe kunnen we deze boodschap op een unieke manier overbrengen?

Herkenbaar

‘Herkenbaar’ het derde ingrediënt. Want wat is het nut van een boodschap als mensen niet weten dat het van jou komt? Het zijn de kleine details die het verschil maken. Van het juiste kleurenpalet tot de perfecte lettertypes, elk element moet bijdragen aan een herkenbare en professionele uitstraling.

Opvallend

En tot slot, het meest spannende ingrediënt van allemaal: ‘opvallend’. Want laten we eerlijk zijn, wie wil er nu vergeten worden? Opvallen betekent dat je buiten de bestaande lijntjes moet gaan kijken. Het klinkt misschien wat eng, maar geen zorgen daar wordt je dus bij geholpen.

Door deze vier ingrediënten met elkaar te vermengen en daarbij de nodige creativiteit, expertise en passie toe te voegen, moet jouw bedrijf/boodschap eruit springen als een eenhoorn in een kudde paarden.

Kloppr Producten

Campagne

Een reclamecampagne die de boodschap het werk laat doen.

Meer info>

Content Compagnon

Maak Kloppr je online content assistent.

Meer info >

Blauwdruk©

Tijd voor een heel nieuw jasje?

Meer info >

Start-UP

Een opstart service, met speciale tarieven, voor startende ondernemers.

Meer info >

Het basisrecept

Een exclusief kijkje in de keuken van het reclamebureau.

Je bevindt je nu in de keuken van het reclamebureau. Het is een plek waar je normaal gesproken niet snel zou komen, zeker niet als je naar een sterrenrestaurant zou gaan. Maar hier is dat anders. Hier krijg je een exclusief kijkje in het basisrecept van Kloppr. Dat recept ziet er als volgt uit:

Duidelijk

Laten we eens kijken naar de eerste ingrediënt van ons recept: duidelijk. Als je wilt dat mensen begrijpen wat je probeert te zeggen, dan moet je ontwerp eenvoudig en to the point zijn. Dat betekent geen poespas, alleen pure en simpele communicatie.

Anders

Het tweede ingrediënt is ‘anders’. Want laten we eerlijk zijn, als je er hetzelfde uitziet als alle anderen, waarom zouden mensen dan voor jou kiezen? Kloppr maakt van ‘anders zijn’ de norm. Dat betekent niet dat we zomaar iets geks doen, maar onszelf steeds weer de vraag stellen: hoe kunnen we deze boodschap op een unieke manier overbrengen?

Herkenbaar

‘Herkenbaar’ het derde ingrediënt. Want wat is het nut van een boodschap als mensen niet weten dat het van jou komt? Het zijn de kleine details die het verschil maken. Van het juiste kleurenpalet tot de perfecte lettertypes, elk element moet bijdragen aan een herkenbare en professionele uitstraling.

Opvallend

En tot slot, het meest spannende ingrediënt van allemaal: ‘opvallend’. Want laten we eerlijk zijn, wie wil er nu vergeten worden? Opvallen betekent dat je buiten de bestaande lijntjes moet gaan kijken. Het klinkt misschien wat eng, maar geen zorgen daar wordt je dus bij geholpen.

Door deze vier ingrediënten met elkaar te vermengen en daarbij de nodige creativiteit, expertise en passie toe te voegen, moet jouw bedrijf/boodschap eruit springen als een eenhoorn in een kudde paarden.

Kloppr Producten